Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

ISO 9001 ÉMI TÜV

Minőségirányítási kézikönyv

A Himalaya Logistic Kft. minőségpolitikája

A HIMALAYA LOGISTIC Kft. folyamatosan törekszik a működési területén belül elfoglalt pozíciójának javítására, növekvő részesedés megszerzésére, a folyamatos fejlesztés és fejlődés biztosítására.

Ennek érdekében ISO 9001:2015 szabvány szerinti hatékony minőségirányítási rendszert építünk ki, vezetünk be, és működtetünk.

A Társaság céljai elérése érdekében biztosítja a szükséges személyi és tárgyi erőforrásokat. Ugyanakkor célul tűzi ki a költségek optimalizálását és a megfelelő premizálási rendszer kialakítását.

A minőség fenntartása és fejlesztése érdekében csak olyan beszállítókkal, alvállalkozókkal építünk ki és tartunk fenn kapcsolatot, akik termékeikkel, szolgáltatásaikkal ehhez hosszú távon hozzájárulnak.

A Társaság szándékainak megvalósításához minőségügyi célokat tűzött ki, amelyeknek elérése és az elért eredmények megbízható mérése, illetve ennek kiértékelése központi feladataink közé tartozik.

Tevékenységünk középpontjában a vevő áll. Törekszünk arra, hogy vevőink, valamint az érdekelt felek igényeinek maradéktalanul megfeleljünk. Vevőink elégedettségének biztosítása és a fejlesztési tevékenység elsőrendű céljaink között szerepel.

A HIMALAYA LOGISTIC Kft. által nyújtott szolgáltatás minőségének fejlesztése a Társaság minden vezetőjének és munkavállalójának állandó feladata amellett, hogy minden munkatársunk önállóan felelős saját munkája minőségéért.

Céljaink elérése érdekében a vezetés minden szinten elvárja a folyamatos képzést, önképzést, illetve a minőségi munkavégzést dolgozói részéről és bevonja dolgozóit a megvalósítás sikere érdekében. A minőségi színvonal folyamatos emeléséhez nélkülözhetetlen, hogy minden egyes munkatársunk a minőségpolitikai célok megvalósításának elkötelezett híve legyen.

 


 

Az ISO 9001:2015 szabvány a menedzsment rendszerek alapszabványa, minden egyéb menedzsment rendszer kiindulópontja, alapja. A szabvány a folyamatokat állítja a középpontba. A világosan meghatározott hatáskörök és felelősségi körök az átlátható folyamatok segítenek a munkatársaknak feladataik végrehajtásában, és döntő mértékben hozzájárul a munkatársak motivációjának növeléséhez.

A szabvány olyan minőségirányítási rendszer kialakítását tűzi ki célul, ahol a működési folyamatok szabályozottak, felügyeltek, és folyamatosan fejlesztés alatt állnak, a hatékonyság és a szervezet eredményességének javítása érdekében. A rendszer kiépítése során figyelembe kell venni a szervezet sajátosságait, ”testreszabott” rendszert kell kialakítani. A rendszer jó működése csak így jöhet létre, és csak ilyen módon járulhat hozzá az értékteremtéshez.

 

MI AZ ISO 9001?

Az ISO 9001 minőségirányítási rendszer a világ legnépszerűbb minőség-fejlesztési szabványa, több mint egy millió tanúsított szervezettel a világ 180 országában. Ez az egyetlen szabvány a (a Nemzetközi Szabványosítási Szervezet (ISO) áltatl kiadott) 9000-es családban, amely használható a megfelelőség értékelésére. Az ISO 9001 továbbá alapot ad sok más fontos szektor-specifikus szabványnak, mint például az ISO 13485 (orvosi eszközök), ISO/TS 16949 (autóipar) és AS/EN 9100 (űrtechnológia), valamint olyan széles körben használt irányítási rendszer szabványoknak, mint az OHSAS 18001 és ISO 14001.

A növekvő piaci elvárásoknak megfelelően, az ISO 9001 minőségirányítási rendszerek szabványát 2015-ben átdolgozták. Azon szervezeteknek, amelyek már rendelkeznek ISO 9001:2008 szerinti tanúsítással, át kellett térniük az átdolgozott szabványra 2018. szeptember 15-ig.

 

MIÉRT FONTOS?

Az ISO 9001 tanúsítás bemutatja a szervezet képességét arra, hogy következetesen kielégítse vagy túlszárnyalja a vevői elvárásokat. Ezért sok vásárló megköveteli beszállítóitól az ISO 9001 minősítést, hogy minimalizálják annak veszélyét, hogy rossz terméket vagy szolgáltatást vegyenek. Azon üzleti vállalkozások, akik ISO 9001 szerinti tanúsítást érnek el, jelentős fejlődést tudnak elérni a szervezeti hatékonyságban és termékminőségben, a hulladék és hibák csökkentésével és a termelékenység növelésével.

 

ISO 9001 ÉMI TÜV

Rólunk mondták